مريم گليمريم گلي، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

مریم گلی

..............

1391/4/14 13:45
نویسنده : مامان فاطمه
177 بازدید
اشتراک گذاری

يا امام زمان  ادركني

دلم گرفته

تو دلم غوغاست  تورو خدا دعا کنید

واسه شفای مریضی که خیلی دوسش دارم

همه خاطرات بچگیم با اون رشد کرده

واسه شفاش دعا کنید

دعا کنید هر چی خدا مصلحت میدونه همون بشه

خدایا نمیخوام تو کارت دخالت کنم منو ببخش تو بزرگی اگه میخوای شفا 

بدی شفا بده ولی نزار زیادعذاب و سختی بکشه

  تو آي سي يو بسترش كردن 

پی نوشت۱:

بی بی عزیزم خیلی دوستت دارم و واسه خوب شدنت دعا میکنم

امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو

ببخشید کامنتا تایید نشده اصلا حوصله ندارم

از مریم هم یه پست قبلا آماده کرده بودم ولی الان نمیخوام بزارم انشالله

 تو یه فرصت دیگه

خواهش میکنم دعا کنید

پی نوشت۲:

 خدا رو شکر که حال بی بی جونم بهتره هوشیاریش برگشته و

چند کلمه ای تونسته صحبت بکنه از همه دوستان عزیزم معذرت

 میخوام که بهشون سر نزدم

ممنون که با کامنتای پر از محبتتون بهم امید میدین

تا میتونید دعا کنید

فردا امتحان مدیریت دارم فقط ۲۰ صفحه خوندم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

و اما در جواب آقا یا خانوم همشهری که برام کامنت گذاشتن باید بگم :

مگه شما فضولین که دارین زاغ سیای ما رو چوب میزنین اصلا به شما

ربطی نداره که خوش میگذره یا نه اگه راس میگی و مردی یه آدرسی

 اسمی نشونی از خودت بزار

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مریم گلی می باشد